sobota 10. januára 2015

Medzi dvoma svetmi (1.časť-úvod)

 1.kapitola- Stále ten istý sen

Ležím v jaskyni, je tmavá a chladná predomnou je zrkadlo . V tom zrkadle vidím odraz ženy s tmavými dlhými vlasmi , volá ma k sebe. Približujem sa knej,v tom začujem budík . Zobudím sa ,bol to len sen, už zase. Každú noc sa mi sníva ten istý sen ,stále tá istá jaskyňa ,to isté zrkadlo a tá istá žena. Nechápem prečo ma volá k sebe ,možno mi chcela volačo povedať alebo ukázať. To už je jedno musím ísť do školy . Bývam v dedine Viles do školy chodím do vedlajšieho mesta . Moja škola je asi pol hodina cesty od môjho domu takže chodím pešo. Ako vždy idem cez les , konečne ticho. Zbožnujem tento les kôli tomu upokojujucemu tichu. "Jeani, Jeani,, ticho prerušia výkriky. Otočím sa . Beží zamnou Eric. Eric je moj najlepší kamarát už od malička, vyrastali spe spolu. Všetky dievčatá v našej škole z neho šalejú. S ním cesta do školy ubehne rýchlo.  Na prvú hodinu som meškala pár minút. Našťastie profesor ešte nebol v triede. Sadla som si na moje miesto ,úplne vzadu pri okne. Dvere do triedy sa otvoria namiesto mladého profesora geografie vstúpi stará okuliarnatá profesorka. Túto ešte nepoznám. Učiteľka začne rozpravať "prišla som zastupiť pána profesora .... ďalej ju už nepočúvam z tašky si vytiahnem môj zošit s kresbami a začnem kresliť. Všetky moje posledné kresby súvisia stým snom . Kreslím jaskyňu a vnej zrkadlo. Potom zaregistrujem zopár profesorkýných slov - jaskyňa , les pri Viles. Rozpráva o jaskyni v mojom milovanom lese cez ktorý chodím každé rano do školy . Jej slová sa mi stále ozývajuv hlave- o žene z tohto mesta sa hovorí že jaskynu navstevovala každý deň. V triede som jediná ktorú táto téma zaujala tak profesorku pozorne počúvam. V tej chvíli keď začala rozprávaťo tom čo sa v jaskyni stalo, zazvonilo . Zaujímalo by ma či tá jaskyňa je tá v ktorej sa nachádzam v sne či tá žena ktorá sa stratila je tá ktorá ma v sne volá k sebe do zrkadla...

5 komentárov:

  1. úžasná tvorba :) som zvedava na dalsie :) stavam sa pravidelnou citatelkou :)
    http://oodla.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný blog :) krásny desing , milujem fantasy tak sa stavam pravidelnou čitateľkou :) a zaujímaví príbeh

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prečítala som si tvoj úvod a vyzerá pútavo, ale potreboval by pár úprav. Odporučila by som ti robenie odsekov, pretože takto máš z toho iba jednu neprehľadnú masu a pred čiarkou a bodkou nebýva medzera. Práve naopak, až za čiarkou a bodkou je medzera.
    No ak si však s písaním iba teraz nedávno začala, do toho sa postupne dostaneš. Pamätám si, keď som prvýkrát dávala na net moje "príbehy", to bola hrôza. Zo všetkých strán toľko kritiky. Ale aspoň som vedela povedať, kto si to aj naozaj prečítal. Zo smajlíkov som sa vždy tešila, ale nikdy mi nepomohli v písaní pohnúť sa napred. :D

    OdpovedaťOdstrániť