pondelok 12. januára 2015

Medzi dvoma svetmi (3.časť)



3.kapitola-sny na papieri

Sen sa začal tým, že som bežala do jaskyne. Stála som pred zrkadlom, je vysoké rovnako ako ja,  zrazu sa tam objaví  žena. 
-Jeani... Potrebujeme Ťa. Musíš nám pomôcť - prihovorila sa mi a zmizla. Neviem skade vedela moje meno, a prečo ma potrebujú, ako im môžem ja pomôcť ? ... Vôbec som tomu nechápala, komu mám pomôcť?. Pozriem sa na hodinky. Je sedem hodín! O tridsať minút musím byť v škole. Rýchlo som sa obliekla a rozbehla sa smerom k lesu. V lese som sa stretla s Ericom. Asi tiež zaspal.
-Ahoj- pozdravila som ho. 
-Ahoj Jeani- usmial sa na mňa. Jeho úsmev je tak sladký..oh
-O desať minút musíme byť v škole.- Musíme sa ponáhľať. 
Prišli sme presne o 7:30. 
Prvá hodina bola výtvarná, keďže chodím na umeleckú strednú. Museli sme nakresliť sen, ktorý sa nám sníval naposledy. Spomenula som si nato čo sa mi snívalo, a nakreslila som jaskyňu, zrkadlo, a tú ženu. Eric nakreslil jedno dievča s nožom v srdci. To dievča sa celkom podobalo na mňa.  Nechápala som, sníva sa mu o mojej smrti? 
Po škole sme išli spolu domov. 
-Čo znamenala tá tvoja kresba?- Spýtala som sa ho. 
-Snívalo sa mi o tebe. O tom ako ťa zabili.
-Kto ma zabil? a prečo by ma zabíjali? - zasmejem sa
-Oni...Odmietla si im pomôcť. Preto. 
-Bol to len sen- objala som ho. Cítila som sa v bezpečí. 
Odprevadil ma až k domu, to predtým nerobil asi sa omňa bojí kvôli tomu čo sa mu snívalo.
Dneska sa nemusím učiť, zajtra je sobota. Konečne víkend.Je dobré počasie , asi sa pôjdem prejsť.Keď som sa už začala obliekať mama ma zastavila. Zavolala ma aby som sňou išla do záhrady , len tak. Asi hodinu sme sedeli v záhrade na hojdačke, potom išla dovnútra. Ja som vbehla do izby pre knihu a na záhrade som ju začala čítať. V tom ako som otvorila knihu som začula ženský hlas ,patril žene zo zrkadla ,,Potrebujeme Ťa ". Neviem či som to počula naozaj alebo iba v mojej hlave..
 Zavolám  Ericovi. Všetko mu poviem, o tom sne. Viem že jemu môžem veriť.
-Prosím príď ku mne... 
-Stalo sa niečo?!- Pýta sa
-Nič hrozné, len prosím príď...

2 komentáre: