piatok 16. januára 2015

Medzi dvoma svetmi (6.časť)

6.kapitola- Nečakané stretnutie
Tá osoba vstúpila do zrkadla. Toto nemôžem nikomu povedať lebo by ma zavreli do blázinca. Nikto by mi to neuveril. Čo mám teraz urobiť? Mám počkať na tú osobu a spýtať sa ako to je možné? ... Počkám hodinu a ak sa dovtedy neobjaví pôjdem domov. Stojím pred zrkadlom a čakám.Po pol hodine čakania sa zrkadlo rozsvieti a vystúpi znej osoba , Podľa krátkých vlasov usudzujem že je to chlapec. Chvíľu oproti sebe stojíme a pozeráme sa na seba. Potom sa ma neznámy chlapec spýta:
- Čo tu robíš?
- Zaviedol ma sem sen -odpoviem, hoci nečakám že ma pochopí.
- Aha, si na tom tak isto ako ja- odpovie. Chvíľu mi potrvá kým to pochopím.
- Aj tebe...?
- Ano aj mňa tie sny trápia - odpovie skôr než dokončím otázku.
Asi minútu len tak stojíme. Potom si neznámy chlapec sadne na zem. Ani mňa už to státie nebaví. Sadnem si na zem oproti jemu.
-Ako sa voláš? - spýta sa ma a odkašle si.
-Jeani , ty?
- Tobias... Tobias Rother - To priezvisko mi je známe. Voľakde som ho už počula alebo čítala.
Po asi piatich minútach ticha sa zdvihnem zo zeme.
-Ideš už? spýta sa.
-Idem,už je neskoro.
-Pôjdem stebou , bývam pár domov odteba.- On ma pozná? Býva pár domov odomňa? Ešte nikdy som ho nevidela.
Keď vylezieme z jaskyne je ešte svetlo. Konečne vidím neznámemu chlapcovi, vlastne Tobiasovi do tváre. Má tmavo hnedé vlasy, krásne modré oči a plné pery. Až teraz si spomeniem že som ho už zopár krát stretla na ulici , ale nikdy som si ho nejak nevšímala.
Počas cesty cez les sme sa rozprávali o sne ktorý trápi nás oboch. Zistila som že jeho tie sny trápia už rok , mňa iba mesiac. Chcem sa ho spýtať na veľa vecí ohľadom jaskyne ale už nestihnem stojíme pred mojím domom.Rozlúčime sa keď už vchádzam do domu vykríkne:
-Jeani, dala by si mi tvoje telefonné číslo?- Chvíľu som rozmýšľala čo odpoviem.
-Ano -usmejem sa.
Večer pred spaním sa rozhodnem že si prečítam niečo z tej knihy o lese pri Viles. Na strane 158 som objavila niečo čo ma šokovalo. Tá žena z jaskyne a z mojich snov sa volá Edith Rotherová...

7 komentárov:

  1. Super diel :) Len možno by som ocenila dlhšie časti.
    liviaurban.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. žeriem to!:3 len by ma potešilo keby sú dlhšie časti:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mohli by ste dať dlhšie časti ... sú dosť krátke ale inak veľmi zaujímavý blog mate ...

    OdpovedaťOdstrániť