štvrtok 15. januára 2015

Medzi dvoma svetmi (5.časť)

5.kapitola- Všetko ako v sne 

Ráno som sa zobudila až o desiatej. Rozmýšlala som nad tým čo mi povedal Eric.Mám tú jaskyňu pohľadať? Ak ju nájdem možno ma tie sny prestanú trápiť. Po obede pôjdem do lesa pohladať tú jaskyňu. Zazvoní mi mobil volá Eric.
 Zdvihnem  -Ahoj- pozdravím ho 
- Ahoj, tak ako si sa rozhodla? pôjdeš pohladať tú jaskyňu?
- Nepôjdem, nechce sa mi ju hladať- zaklamem, lebo viem že keby poviem ano chcel by ísť somnou, chrániť ma a to nechcem.
-Tak dobre, nepôjdeme dnes niekam?
- Dnes nie , idememe s mamou navštíviť známych. Prepáč.- zase zaklamem.
- To nič, tak zajtra. Ahoj- rozlúči sa. Zloží skôr než sa mu stihnem odzdraviť
Okolo tretej som sa vybrala do lesa. Ako sa prechádzam v lese, pripomína mi to cestu do školy.
Tú jaskyňu neviem nájsť. Už som prešla skoro celý les. Netuším kde ju mám hladať. Čo ak tu ani neni? Na pravo adomňa zbadám obrovskú skalu. Pôjdem sa pozrieť pri ňu. V skale zbadám otvor nie čo ako vchod, vedie hlbšie dovnútra. Možno to je tá jaskyňa. Vleziem do otvoru, naozaj to pripomína jaskyňu. Asi som ju už naozaj našla. Konečne. Cesto sa potknem o kameň trčiaci zo zeme. Pokračujem ďalej, až kým sa nedostanem do "miestnosti" ktorá pripomína kruh. Telom mi prejde chlad a úplne stuhnem , keď pred sebou zbadám zrkadlo. Je vysoké ako ja , presne ako v sne. Rám zrkadla je bieli, zdobený tmavo červenými kamienkami. Celá táto "miestnosť" vyzerá presne ako v mojich snoch. Je to dosť čudné , prečo ma môj sen priviedol práve sem ? v hlave mám množstvo otázok na ktoré nepoznám odpoveď. Pomaly sa približujem k zrkadlu. V tom začujem kroky zamnou.  Niekto iný sa tiež rozhodol navštíviť jaskyňu. Rýchlo sa poobzerám po miestnosti či nenájdem úkryt. Schovám sa do diery v stene. Zistím že to neni diera ale je to dalšia , užšia miestnosť.Čakám koho uvidím. Možno je to Eric, žeby ma sledoval až sem? asi mi neuveril že sem nepôjdem... Je tu celkom tma , takže pochybijem že budem vedieť identifikovať kto to je. O pár sekúnd zbadám osobu o niečo vyššiu ako ja ako sa priblžuje k zrkadlu , to čo uvidím neskôr mi vôbec nedáva zmysel...


2 komentáre:

  1. Zajímavý příběh. Moc se mi líbí tvůj blog. :) (vzhledově)

    http://beauty-cz.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť