nedeľa 15. februára 2015

Wishlist #1


Ahojte! Mám tu nový článok tento raz je to WISHLIST. Nájdete tu 3 knihy ktoré si najviac prajem. V 2. časti wishlistu nájdete ďalšie 3 knihy. Do komentáru napíšte aké si prajete vy.


1. Labyrint: útek (The Maze Runner)- James Dashner
1. časť série

Túto knihu si prajem už od kedy som videla 1. krát film. Film ma nadchol na toľko že som si knihu chcela hneď kúpiť, ale zistila som že do slovenčiny ju ešte nepreložili iba do češtiny. Preložia ju až 1.8.2015.



2. Štyri (Four)- Veronica Roth

Keďže som už prečítala celú seriu Divergencia a som jej veľkou fanúšičkou, tak si musím prečítať aj túto. Je to zbierka poviedok k sérii Divergencia , písana z pohľladu Tobiasa (štyri).
Počujem o nej len samé dobre ohlasy,  určite si ju kúpim.












3. Príbeh čarodejnice (A Discovery of Witches)- Deborah Harknessová
1. časť série

Ďalšia sci-fi, fantasy kniha Príbeh čarodejnice. Je to príeh o čarodejnici a o upírovi... dosť otrepaná téma, ale zaujímavá.
Chcela by som si ju kúpiť ale zatiaľ som ju nikde nenašla, všade je vypredaná (tak je asi dobrá).

6 komentárov:

  1. Moc pěkný wishlist :)

    ~~~~
    Budu ráda když navštívíš můj nový blog a zanecháš nějaký milý komentář :') ♥
    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Čtyřku si chci taky přečíst. A ta poslední knížka vypadá taky skvěle. Pěkný wishlist. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pěkný wishlist:) Ty knížky vypadají moc pěkně.

    http://lehoneyworld.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pekný wishlist. Príbeh čarodejnice som čítala, ak máš rada romantiku, bude sa ti páčiť.
    Tvoj blog ma zaujal, hlavne štýl recenzií, takže ti dávam sledovanie (nie cez GFC, tak aby ťa to nezmiatlo) :)

    ➳Heroines Never Fade

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pekný wishlist. Príbeh čarodejnice som čítala, ak máš rada romantiku, bude sa ti páčiť.
    Tvoj blog ma zaujal, hlavne štýl recenzií, takže ti dávam sledovanie (nie cez GFC, tak aby ťa to nezmiatlo) :)

    ➳Heroines Never Fade

    OdpovedaťOdstrániť